Papier

Pracownia konserwacji zabytków REWARS prowadzi prace konserwatorskie i restauratorskie  przy zabytkowych obiektach na podłożu papierowym.

  • Rysunek autorstwa Józefa Brandta, z okresu szkolnego - kolekcja prywatna, widok w ramie [od lewej stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • Rysunek autorstwa Józefa Brandta, z okresu szkolnego - kolekcja prywatna, widok bez ramy [od lewej stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • Akwarela - kolekcja prywatna, widok w ramie [od góry: stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • Akwarela - kolekcja prywatna, widok bez ramy [od góry: stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • Akwarela - kolekcja prywatna, widoczny silny zaciek [od lewej: stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • Teka Kępińska z 20 drzeworytami Antoniego Serbeńskiego z kolekcji Muzeum Ziemi Kępińskiej [od góry stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • Teka Kępińska z 20 drzeworytami Antoniego Serbeńskiego z kolekcji Muzeum Ziemi Kępińskiej [od góry stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • Opakowanie ochronne do przechowywania Teki Kępińskiej z 20 drzeworytami Antoniego Serbeńskiego z kolekcji Muzeum Ziemi Kępińskiej [na zdjęciach teczka ochronna z umieszczoną wewnątrz Teką Kępińską]
  • Pastel z kolekcji prywatnej. Na zdjęciach u góry stan przed konserwacją i restauracją. Na dole po lewej fotokopia pastelu w oryginalnej oprawie, na środku pastel po konserwacji i restauracji, po prawej pastel w opakowaniu ochronnym.
  • Pastel Wilhelma Wachtela pod tytułem Motyw z Warszawy - kolekcja prywatna, lico obiektu [od lewej stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • Pastel Wilhelma Wachtela pod tytułem Motyw z Warszawy - kolekcja prywatna, odwrocie obiektu [po lewej stan przed konserwacją, po środku stan po konserwacji i restauracji, po prawej stan po dodatkowym zabezpieczeniu odwrocia]
  • Pastel Wilhelma Wachtela pod tytułem Motyw z Warszawy - kolekcja prywatna, zbliżenie na fragment odwrocia obiektu [od góry stan przed oraz po konserwacji i restauracji]
  • gazeta z kolekcji prasy powstania warszawskiego z Muzeum Niepodległości w Warszawie - [po lewej stan przed konserwacją i restauracją, po prawej stan po konserwacji i restauracji]
  • gazeta Armia Ludowa z kolekcji prasy powstania warszawskiego z Muzeum Niepodległości w Warszawie - [po lewej stan przed konserwacją i restauracją, po prawej stan po konserwacji i restauracji]
  • gazeta Armia Ludowa z kolekcji prasy powstania warszawskiego z Muzeum Niepodległości w Warszawie - [po lewej stan przed konserwacją i restauracją, po prawej stan po konserwacji i restauracji]
  • grafika 1- lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 1 - odwrocie [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 1- lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 1- lico [po lewej stronie karty stan po wstępnym oczyszczeniu, po prawej stronie karty stan przed wstępnym oczyszczeniem]
  • grafika 1- lico, fragment [po lewej stan przed konserwacją, pośrodku stan w trakcie konserwacji, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 1- lico, fragment [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 2 - lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 2 - odwrocie [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 3 - lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 3 - odwrocie [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 3 - lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 4 - lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 4 - odwrocie [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacj]
  • grafika 4 - lico, fragment z czerwonymi literami [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 4 - lico, fragment [po lewej stan przed konserwacją, pośrodku stan w trakcie konserwacji, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 5 - lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 5 - odwrocie [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 6 - lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 6 - odwrocie [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 6 - lico, deformacja powierzchni [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • grafika 6 - lico [po lewej stan przed konserwacją, pośrodku stan w trakcie konserwacji, po prawej stan po konserwacji]
  • fotografia 1 - lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • fotografia 1 - odwrocie [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • fotografia 1 - fragment lica [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • fotografia 2 - lico [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • fotografia 2 - odwrocie [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • fotografia 2 - fragment lica [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • mapa - 20-lecie międzywojenne; fragment odwrocia [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • Mapa Gospodarcza Królestwa Polskiego autorstwa Władysława Sandeckiego - 1885 rok; fragment lica [w trakcie oczyszczania]
  • Mapa Gospodarcza Królestwa Polskiego autorstwa Władysława Sandeckiego - 1885 rok; fragment lica [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • Tryptyk rybacki autorstwa KoHoffmana - 1932 rok; grafika, fragment lica [po lewej stan przed konserwacją, po prawej stan po konserwacji]
  • O dziejach Alexandra Wielkiego, Króla Macedońskiedgo, Ksiąg Dwanaście autorstwa Kwintusa Kurcyusa - 1618 rok; księga drukowana [składki książki po konserwacji, przed zszyciem w blok]



Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. OK